Gast Denise Geplaatst: 24 februari 2014 Delen Geplaatst: 24 februari 2014 Hallo, Op de site van ziggo staat dat mijn televisie een Samsung UE32EH6030WXXN gecertificeerd is voor een CI+ module. Maar sinds de installatie krijg ik iedere keer de melding: kan geen CI-Services weergeven. Hoe kan ik dit oplossen. Ik heb al van alles geprobeerd; module en kaart opnieuw ingevoerd, zenders opnieuw gezocht, zowel met de module erin als eruit. Heeft iemand een oplossing? Groeten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 26 februari 2014 Delen Geplaatst: 26 februari 2014 Hoi Michiel, Als eerste mogelijke optie raad ik je aan om de software van de televisie te updaten en ook de CI module zelf even te updaten. Dit kun je doen door de module in een andere tv aan te sluiten. Hopelijk lost dit het probleem op. Met vriendelijke groet, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.