Ga naar inhoud

Opnemen via Samsung tv usb


Gast Denise

Aanbevolen berichten

Ik wil graag opnemen op een externe harde schijf via USB op mijn samsung televisie. Uit de handleiding kan ik echter geen wijs worden wat betreft het opnemen op harde schijf. Mijn tv heeft 3 usb ingangen, maar als ik een harde schijf erin doe herkent de tv hem niet.

Hoe kan ik nu alsnog mijn programmas opnemen via de USB aansluiting?

Alvast bedankt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Samsungnoob,

Als het goed is beschikt jouw televisie over 1 USB ingang die specifiek is bedoeld voor het opnemen op een externe harde schijf. Hier staat HDD bij! Dus als je de externe harde schijf in deze ingang doet zou hij hem moeten herkennen. Wel even de tv uit en weer aan doen na het aansluiten van de harde schijf.

Als het goed is herkent de tv hem dan en vraagt of de harde schijf geformatteerd mag worden. Hierna kun je hem gebruiken.

Mocht dit niet werken dan kan het eventueel ook aan de harde schijf zelf liggen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...