Gerrit Muijen Geplaatst: 9 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2014 Waar blijft de certificatie voor de Samsung LED TV Type LT23B550? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 10 oktober 2014 Delen Geplaatst: 10 oktober 2014 Beste Gerrit, Digitale aanbieders lopen vaak achter wat betreft de certificering van tv modellen. Nu heb ik even voor u gekeken, maar volgens mij is de Samsung LT23B550 een buitenlands model. Ik vraag me dus af of deze uberhaupt gecertificeerd gaat worden door de Nederlandse aanbieders van digitale TV. Als u het zeker wilt weten raad ik u aan om contact op te nemen met uw provider, zoals Ziggo of KPN bijvoorbeeld. Met vriendelijke groet, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerrit Muijen Geplaatst: 10 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2014 De samsung TV is wel geschikt, ik moest hem alleen resetten naar de fabrieksinstellingen en toen kon ik verder! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 14 oktober 2014 Delen Geplaatst: 14 oktober 2014 Goedemorgen Gerrit, Goed om te horen dat het gelukt is! Groeten, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jaap Geplaatst: 22 oktober 2016 Delen Geplaatst: 22 oktober 2016 Beste mensen, mijn tv is er recentelijk mee gekapt en vertoont nu vage beelden (zie foto's) https://postimg.org/gallery/3cf4usy1a/ na een paar tikken en wat geduld heb ik hem toch weer aan de praat gekregen. kan iemand mij vertellen welk onderdeel ik moet vervangen, mainboard of tcon? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.