Gast Denise Geplaatst: 30 december 2012 Delen Geplaatst: 30 december 2012 Ik wil graag een film afspelen via USB-stick op mijn Sony tv. Als ik de USB-stick in de televisie plaats speelt hij de film wel af.. maar vindt hij de Nederlandstalige ondertiteling niet. Deze staat wel op het usb-stickje! Ik krijg nu standaard de Engelse ondertiteling, weet iemand hoe ik dit aan kan passen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 3 januari 2013 Delen Geplaatst: 3 januari 2013 Heeft u de ondertiteling als losse SRT files op de USB-stick staan? Dan moet u zorgen dat de bestandsnaam hiervan gelijk is aan die van de film, alleen de extensie is anders. Dus als volgt: - leukefilm123.avi - leukefilm123.srt Als deze dan samen op de USB-stick staan zouden de ondertitelingen automatisch moeten worden getoond. Met vriendelijke groet, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.