Gast Denise Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 Wanneer ik Netflix wil kijken via de Boxee box werkt dit niet goed. Zodra ik de Netflix app wil starten lijkt het alsof hij crasht en reageert hij nergens meer op. Weet iemand hoe ik dit zelf kan oplossen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 13 januari 2014 Delen Geplaatst: 13 januari 2014 Beste Toine, U kunt dit oplossen door bepaalde gegevens op het apparaat te vernieuwen. Dit doet u als volgt: 1. Start het apparaat opnieuw op door de stekker uit het stopcontact te trekken en minstens tien seconden te wachten. Steek de stekker vervolgens weer in het stopcontact en schakel het apparaat in met de aan-uitknop. Vaak kun je weer verbinding maken met onze service door het apparaat opnieuw op te starten 2. De gegevens op de Netflix app wissen - Selecteer in het hoofdmenu de optie Instellingen (Settings). - Selecteer Systeem (System). - Selecteer Services. - Selecteer Netflix-gegevens wissen (Clear Netflix data). - Selecteer OK. Probeer de Netflix-app opnieuw te openen en meld je zo nodig aan. Met vriendelijke groet, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reinier van Heerd Geplaatst: 16 februari 2017 Delen Geplaatst: 16 februari 2017 Ik heb ook een probleem bij het laden van netflix. Bij zegt hij doodleuk dat het niet mogelijk is om verbinding te maken met netflix. Dus wel het beginscherm, maar geen mogelijkheid om in te loggen op mijn account. Overigens heb ik wel verbinding. Heb youtube filmpjes gestart om dat te testen. Iemand een idee?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.