Ga naar inhoud

2 vragen usb en sound


harry

Aanbevolen berichten

hallo ik ga a,s zaterdag kopen
http://www.samsung.com/nl/consumer/tv-audio-video/televisions/led-tv/UE46EH5300WXXN
nu heb ik 2 vragen
1 kun je er een usb stick erin stoppen met een divx film en speelt ie um dan ook af ?
2 en ik wil graag een realistisch geluid in de kamer alsof de geluiden overal vandaan komen...wat moet ik nemen en is deze keus iets ?
Samsung HW-H600 soundplate
mvg harry
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Harry,

Ik heb wat opgezocht en als het goed is kan deze televisie overweg met divx bestanden via USB. Dit zou betekenen dat u gewoon uw films kunt afspelen!

Om het geluid te verbeteren is dit een goede optie ja! Het is ook mogelijk om de televisie te koppelen aan een stereo set. Dit hebben wij zelf thuis ook. In plaats van het geluid enkel uit de tv te laten komen zorgt dit ervoor dat het geluid vanuit alle boxen door de kamer komt.

Het mooie aan deze Samsung soundplate is dat het ook door Samsung is gemaakt. Hierdoor zou hij perfect moeten passen bij uw televisie. Hij zal optimaal functioneren en de geluidskwaliteit zeker verbeteren! Deze toevoeging zorgt voor een kamervullend geluid.

Met vriendelijke groet,
Marvin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Hallo
Ik heb sinds enkele weken een UE46EH5300 46 inch led TV van Samsung gekocht
samen met een soundplate van samsung HW-H600 Soundstand 4.2 2014
Vraag; Wat kan ik het beste doen qua geluid
Een optische toslink kabel er tussen of een Hdmi kabel er tussen ?
Gr harry
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Harry!

Persoonlijk zou ik een HDMI-kabel aanraden. Deze zorgt voor de beste geluidskwaliteit. Een ander voordeel is dat je maar één kabel nodig hebt .

Waar je wel rekening mee moet houden is dat deze Samsung Soundplate geen HD-audio weergeeft. Dit betekent dat het uiteindelijk qua kwaliteit geen heel groot verschil zal zijn.

Toch denk ik dat het de kwaliteit en gebruiksgemak ten goede komt om voor een HDMI kabel te gaan!

Groeten,
Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...