Mart Geplaatst: 12 december 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2014 Ik heb een UE40F7000 Samsung smart-tv en een Hw-H750 soundbar. En ik heb een bluetooth koptelefoon. Is het mogelijk om de koptelefoon met de tv (of de soundbar) te pairen? groet, Mart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 Beste Mart, Dit zou mogelijk moeten zijn. De Samsung UE40F7000 beschikt over bluetooth, waarmee je de ontvanger van jouw bluetooth koptelefoon zou moeten kunnen koppelen. Groeten, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mart Geplaatst: 12 december 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2014 Hoi Marvin, In het menu van de tv is alleen koppeling met BT toetsenbord of muis mogelijk (systeem-apparaatbeheer). Er is geen menuoptie (tenminste, niet één die ik heb gevonden), die 'random' naar BT devices scant en waar die ge-pair-d kunnen worden. Hoop dat ik het mis heb, want heb koptelefoon nu op alles aan de praat, behalve de TV. En daar ging t eigenlijk om. Mart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 Hi Mart, Hmm, dat is vreemd. Ik had verwacht dat er inderdaad een scan-optie op deze tv zou zitten zodat hij meer dan alleen een bluetooth toetsenbord kan connecten. Ik ga even voor je uitzoeken hoe dit precies zit.. Zodra ik hier een antwoord heb laat ik je dit weten Fijn weekend alvast! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mart Geplaatst: 12 december 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2014 Top! Hoop dat je wat vind. Goed weekend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 15 december 2014 Delen Geplaatst: 15 december 2014 Goedemorgen Mart! Ik heb helaas geen duidelijke oplossing voor je kunnen vinden. Misschien dat je contact op kunt nemen met Samsung zelf. Als je de situatie aan hen voorlegt kunnen zij je waarschijnlijk wel verder helpen. Groetjes, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mart Geplaatst: 15 december 2014 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2014 Dat doe ik. Bedankt voor het meedenken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.