Jan Thomassetti Geplaatst: 6 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Hoe kan je ouderlijk toezicht zetten op een smart TV? De web browser kan niet verwijderd worden en je kan zomaar surfen waar je wil. Kinderen kunnen zomaar bij slechte sites komen. Wie kan me hiermee helpen? De TV is rechtstreeks verbonden met internet via bekabeld netwerk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 7 januari 2015 Delen Geplaatst: 7 januari 2015 Goedemorgen Jan, Ik weet dat het mogelijk is om een pincode op bepaalde tv zenders te zetten via zenderinstellingen in het menu. Of dit ook zo werkt met de internetbrowser weet ik niet... Is het niet mogelijk om, wanneer u de browser zelf heeft geopend, naar voorkeuren / instellingen te gaan en daar een optie aan te vinken die bepaalde sites blokkeert? Als u aan mij doorgeeft welk Samsung model u precies heeft, dan ga ik dit voor u proberen uit te zoeken! Groeten, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jan Thomassetti Geplaatst: 7 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2015 Ik heb vandaag ontdekt dat je bij instellingen in de web browser, kan bepalen dat je alleen goedgekeurde sites laat openen. Dus een site die niet in die lijst staat opent niet. Dat is perfect. Je kan alle sites die je wel wil zien in deze lijst opnemen. Dat kan alleen met een code in te geven. Prima... Bedankt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 8 januari 2015 Delen Geplaatst: 8 januari 2015 Goed om te horen! Zo kun je inderdaad handig eventuele sites blokkeren die niet geschikt zijn voor kinderen Fijne dag! Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.