Dennis de Bruin Geplaatst: 25 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2015 Werkt mijn Ziggo kaart in een CI Slot op mijn Samsung. Ik kan er helaas niets over vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 26 januari 2015 Delen Geplaatst: 26 januari 2015 Goedemorgen Dennis, Ik heb even voor je gekeken of de Samsung LE37A559 voor Ziggo gecertificeerd is, maar dit is helaas niet het geval. Er is dus geen zekerheid dat de Ziggo kaart zonder problemen gaat werken desbetreffende TV. Toch betekent dit niet dat je geen tv via ziggo kunt ontvangen. Vaak werken tv's ook zonder de certificatie prima met een Ziggo insteekkaart. Er kunnen alleen wel problemen optreden bij bijvoorbeeld het instellen van de zenders... Met vriendelijke groet, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.