noudbier Geplaatst: 31 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2015 Mijn oude tv (wel met een digitaal kastje) heeft een zwabberbeeld alsof de antenne niet goed staat. Het lijkt er wel op dat het digitale signaal wel goed door komt tussen de flarden van het beeld. Het probleem zit dus bij de tv. Weet iemand wat ik daaraan kan doen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 2 februari 2015 Delen Geplaatst: 2 februari 2015 Goedemorgen, De beeldkwaliteit hierin is erg afhankelijk van de juiste kabels. Ik zou even langs een electronicazaak gaan. Koop daar een goed stel kabels + goede connectoren en waarschijnlijk is het probleem dan opgelost. Iets prijziger dan in de bouwmarkt, maar ze leveren wel een veel betere kwaliteit. Blijft het probleem bestaan dan kunt u contact opnemen met de provider om te kijken naar de signaalsterke tussen de zendkast en uw huis, misschien dat daar een probleem zit. Uiteraard is het ook belangrijk om de tv ingesteld te hebben op alle juiste frequenties voor de zenders. Succes! Met vriendelijke groet, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.