ruumar Geplaatst: 1 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2015 Heb Samsung UE55H7000 gekocht. Zou Ziggo gecertificeerd moeten zijn, maar ziggo zelf zegt nu van niet. Alles werkt behalve de ziggo on demand. Heb CI+ van Qantis erbij. Foutmelding: iTV_150: interactieve televisie is tijdelijk niet beschikbaar. Via het Cisco kastje van Ziggo werkt het wel, maar dat wil ik in een andere ruimte neerzetten met mijn oude tv. Dit ziggo on demand zou toch gewoon moeten werken? Stappenplan al uitgeprobeerd maar dat heeft niet geholpen. Nieuwste firmware 2130 geinstalleerd, helaas.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 2 februari 2015 Delen Geplaatst: 2 februari 2015 Goedemorgen! Dit vind ik erg vreemd, want de UE55H7000 zou inderdaad gewoon gecertificeerd moeten zijn voor Ziggo. U geeft al aan het stappenplan te hebben gevolgd.. maar ik weet niet exact wat u al heeft gedaan. U kunt het volgende proberen: 1. zonder CI+ module zoeken naar zenders in mijn gebied (frequentie + code opzoeken (5555 of 8888 etc.)) 2. Hij vindt alle zenders (digitaal), Nederland 1 werkt al 3. TV uit, CI+ module er in (smartcard nog niet!) 4. TV aan, authenticatie start (geef dit genoeg tijd) 5. TV uit, smartcard er in 6. TV aan, na 2-3 minuten zou het moeten werken. Als dit niet werkt zou ik toch nogmaals contact opnemen met Ziggo! Succes ermee. Met vriendelijke groet, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ruumar Geplaatst: 3 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2015 Dank voor je reactie Marvin. Contact gehad met Samsung en zij bevestigen dat het moet werken. Inmiddels was er gisteren een nieuwe update van de firmware uit, maar ook dat hielp niet. Hij gaat wel authenticeren, maar is veel eerder klaar dan 5 stappen, en vervolgens werkt het niet. Na wat zoeken op internet denk ik nu dat misschien de CAM module niet goed werkt. De pas heb ik in het Cisco kastje gehad, en dan doet hij het wel, dus daar zit het niet in. De CAM is van Quantis, misschien moet ik deze omruilen. PS. jouw voorstel heb ik ook uitgeprobeerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 3 februari 2015 Delen Geplaatst: 3 februari 2015 Goedemorgen! Als het wel werkt wanneer de pas in een andere module zit dan lijkt mij ook dat het probleem daar in zit. Ik denk inderdaad dat het verstandig is om een andere module te halen! Groeten, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ruumar Geplaatst: 5 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2015 Update: Nadat we Quantis module hebben omgeruild in de winkel werkte het nog niet. Samsung helpdesk wilde inloggen op tv, maar een afspraak eerder dan volgende week was niet mogelijk. Ziggo en samsung bleven naar elkaar wijzen. Maar ziggo was toch bereid vanmiddag een monteur te sturen (zonder eur 80 voorrij kosten omdat hij toch veel op pad is vanwege storingen door overzetting naar UPC). Deze had een Smit module bij zich en die deed het meteen. Hij legde uit dat sommige TV's niet met alle merken goed communiceren..... waarom Ziggo en samsung helpdesk dat dan niet meteen opperen... Weer naar de winkel en omgeruild voor Smit. En opgelost.....pfffff. Bedankt voor je tips, ik ga tv kijken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 6 februari 2015 Delen Geplaatst: 6 februari 2015 Gelukkig werkt het nu allemaal weer! Maar wel slecht dat de klantenservices meer bezig zijn met het doorverwijzen en vertellen dat het niet aan hen ligt dan het daadwerkelijk oplossen van problemen! Haha, geniet er maar van! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.