Ga naar inhoud

Ziggo on demand


ruumar

Aanbevolen berichten

Heb Samsung UE55H7000 gekocht. Zou Ziggo gecertificeerd moeten zijn, maar ziggo zelf zegt nu van niet. Alles werkt behalve de ziggo on demand. Heb CI+ van Qantis erbij. Foutmelding: iTV_150: interactieve televisie is tijdelijk niet beschikbaar. Via het Cisco kastje van Ziggo werkt het wel, maar dat wil ik in een andere ruimte neerzetten met mijn oude tv. Dit ziggo on demand zou toch gewoon moeten werken? Stappenplan al uitgeprobeerd maar dat heeft niet geholpen. Nieuwste firmware 2130 geinstalleerd, helaas....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

Dit vind ik erg vreemd, want de UE55H7000 zou inderdaad gewoon gecertificeerd moeten zijn voor Ziggo.

U geeft al aan het stappenplan te hebben gevolgd.. maar ik weet niet exact wat u al heeft gedaan.

U kunt het volgende proberen:
1. zonder CI+ module zoeken naar zenders in mijn gebied (frequentie + code opzoeken (5555 of 8888 etc.))
2. Hij vindt alle zenders (digitaal), Nederland 1 werkt al
3. TV uit, CI+ module er in (smartcard nog niet!)
4. TV aan, authenticatie start (geef dit genoeg tijd)
5. TV uit, smartcard er in
6. TV aan, na 2-3 minuten zou het moeten werken.

Als dit niet werkt zou ik toch nogmaals contact opnemen met Ziggo!

Succes ermee.

Met vriendelijke groet,
Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie Marvin. Contact gehad met Samsung en zij bevestigen dat het moet werken. Inmiddels was er gisteren een nieuwe update van de firmware uit, maar ook dat hielp niet. Hij gaat wel authenticeren, maar is veel eerder klaar dan 5 stappen, en vervolgens werkt het niet. Na wat zoeken op internet denk ik nu dat misschien de CAM module niet goed werkt. De pas heb ik in het Cisco kastje gehad, en dan doet hij het wel, dus daar zit het niet in. De CAM is van Quantis, misschien moet ik deze omruilen.
PS. jouw voorstel heb ik ook uitgeprobeerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:
Nadat we Quantis module hebben omgeruild in de winkel werkte het nog niet. Samsung helpdesk wilde inloggen op tv, maar een afspraak eerder dan volgende week was niet mogelijk. Ziggo en samsung bleven naar elkaar wijzen. Maar ziggo was toch bereid vanmiddag een monteur te sturen (zonder eur 80 voorrij kosten omdat hij toch veel op pad is vanwege storingen door overzetting naar UPC). Deze had een Smit module bij zich en die deed het meteen. Hij legde uit dat sommige TV's niet met alle merken goed communiceren..... waarom Ziggo en samsung helpdesk dat dan niet meteen opperen... Weer naar de winkel en omgeruild voor Smit. En opgelost.....pfffff. Bedankt voor je tips, ik ga tv kijken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...