johannes dankers Geplaatst: 8 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2015 hallo forum. heb een vraag. ik ben nu 2 weken in het bezit van de samsung ue48h6240. gaat alles prima. alleen hij schakelt na ongeveer een uur of 6 automatisch uit. dan krijg ik linksonder in beeld een melding hoe lang hij nog aan blijft of ik moet ok drukken. heb zoiets niet ingesteld weet ik zeker, maar kan in het menu ook niet vinden wat betreft dat brobleem. kan iemand mij hiermee helpen. ik dank u. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 9 februari 2015 Delen Geplaatst: 9 februari 2015 Beste Johannes, Vaak wordt dit veroorzaakt door de Eco stand op een televisie. Wanneer de tv lang aanstaat schakelt deze zichzelf uit om energie te besparen. U kunt dit als volgt controleren: 1. Druk op de ?Menu? op uw afstandsbediening. 2. Navigeer naar ?Systeem? en open de ?Eco oplossingen?. Daar kunt u dit als het goed is uitzetten. Met vriendelijke groet, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
johannes dankers Geplaatst: 9 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2015 geachte meneer Marvin. ik heb het gedaan zoals u beschrijft. daar stond echt alles op uit, alleen en dat heb ik dus niet gezien, uitschakelen na 4-6-8-uur dit heb ik dus uitgezet. nogmaals dank u. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 9 februari 2015 Delen Geplaatst: 9 februari 2015 Geen dank! Mooi dat het nu verholpen is Geniet van het TV kijken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ton Smulders Geplaatst: 18 februari 2016 Delen Geplaatst: 18 februari 2016 Beste mensen Ik ben al 2 jaar in bezit van mijn samsung en ben gewent om na 4 uur op OK te drukken. Het forum heeft me wegwijs gemaakt en met succes. bedankt hier voor. Ton Smulders Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 19 februari 2016 Delen Geplaatst: 19 februari 2016 Goedemorgen Ton! Fijn om te lezen dat je een oplossing hebt kunnen vinden door ons forum op Slimster.nl Fijn weekend alvast! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lg Jansen Geplaatst: 19 juni 2016 Delen Geplaatst: 19 juni 2016 we hebben twee weken een humax bij de tv geplaats zinsdien komt er om de 4 uur onderin het beeld te staan druk op OK daar voor ging alles goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 20 juni 2016 Delen Geplaatst: 20 juni 2016 Goedemorgen! Is er misschien iets gewijzigd in de instellingen door het plaatsen van de Humax? Je zou even kunnen kijken in het menu bij ECO-instellingen om te zien of automatisch uitschakelen daar ingesteld staat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lg Jansen Geplaatst: 21 juni 2016 Delen Geplaatst: 21 juni 2016 goedemorgen Marvin gedaan wat je heb beschreven alles is goed gelukt nogmaals bedankt dat je dit voor mij heeft opgelost groet lg jansen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 22 juni 2016 Delen Geplaatst: 22 juni 2016 Fijn dat het nu is opgelost. Ben blij dat ik kon helpen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans Geplaatst: 17 mei 2017 Delen Geplaatst: 17 mei 2017 Mijn Samsung TV schakelt af en toe automatisch uit. Ook als ik Netflix of Videoland wil kijken doet ie dat niet en schakelt na zo'n 10 seconde automatisch uit een gaat ook weer automatisch aan. Na meestal een keer of 3/4 lukt het wel!! Wat is hiervan de oorzaak en hoe kan ik het oplossen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 17 mei 2017 Delen Geplaatst: 17 mei 2017 Hi Hans, Ik denk dat dit een software / firmware probleem is. Als je het typenummer van je TV weet kun je op de website van Samsung de nieuwste firmware downloaden en via een USB-stick installeren op de TV. Dit zou je even kunnen proberen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Henk Keller Geplaatst: 4 januari 2018 Delen Geplaatst: 4 januari 2018 Op de afstandsbediening van mijn samsung is geen knop OK. Heb mijn tv ingesteld zo dat hij reageert op de adstandsbediening van telfort met wel een knop OK. Maar ik kan bij instellingen alleen kiezen voor 2-4-6-8-uur maar niet voor totaal uitschakelen. Wat nu. Dank voor reacties. Henk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Margaar8 Geplaatst: 10 juli 2018 Delen Geplaatst: 10 juli 2018 Had ook het probleem dat de tv telkens uit ging. Ben naar instellingen, systeem gegaan. En heb de fabrieksinstellingen opnieuw ingesteld. Hij doet het weer prima. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Robert Geplaatst: 16 augustus 2018 Delen Geplaatst: 16 augustus 2018 Hallo allemaal, Ben nu express lid geworden, heb ook een samsung smart tv, die schakelt elke dag uit om 00.20 uur in de nacht! De energiestand staat op 8 uur! Maar of de tv nu ingeschakeld wordt om ,22.00 uur of 20.30 uur, de tijd van automatisch uitschakelen blijft 00.20 uur! En nota bene op OK drukken helpt niet eens!! Al twee weken nu tot in de nacht aan het kijken en dit blijft! Wie o wie heeft een oplossing! Bij voorbaat dank Robert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 17 augustus 2018 Delen Geplaatst: 17 augustus 2018 Hoi Robert, Staat er in de instellingen toevallig iets over een nachtsensor of ECO sensor? Ik denk dat je hier even wat instellingen kunt aanpassen om dit probleem te verhelpen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arjan Geplaatst: 1 december 2018 Delen Geplaatst: 1 december 2018 Mijn gaat na 60 seconde uit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 3 december 2018 Delen Geplaatst: 3 december 2018 Hoi Arjan, Gebeurt dit altijd na het aanzetten van de TV? Of krijg je na verloop van tijd een melding in beeld dat de TV wordt uitgeschakeld? Wellicht even in de instellingen kijken of er bepaalde dingen zijn aan te passen, zoals een eco-timer of nachtsensor. Dit zijn instellingen om energie te besparen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ton Decades Geplaatst: 10 januari 2019 Delen Geplaatst: 10 januari 2019 Hoe zet ik mijn tv uit en dan bedoel ik niet op stand by, maar van het stroom af zonder de stekker uit het stopcontact te trekken. Ik heb een Samsung qe55q6fnal Gr. Ton Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 11 januari 2019 Delen Geplaatst: 11 januari 2019 De nieuwere generatie tv's hebben meestal geen harde uit-knop meer. Wanneer hij in stand-by staat wordt de hoofdvoeding helemaal uitgezet. Alleen de infrarood signalen voor de afstandsbediening (om de tv weer aan te zetten) blijven geactiveerd. Dit verbruikt bijna geen stroom, omdat er een kleine voeding voor wordt gebruikt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roos Geplaatst: 29 november 2019 Delen Geplaatst: 29 november 2019 Ik heb ern vraag. Waarom lan j pas na 4 uur instellen? Ik wilde vanaf 2 en ik merk bij mij is het om 4 uur maar die is nooit zelf uitgegaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 29 november 2019 Delen Geplaatst: 29 november 2019 Hi Roos, Wellicht handig om het typenummer van je TV te vermelden. Dan kunnen we gerichter kijken naar een mogelijke oplossing. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pieter Geplaatst: 10 oktober 2022 Delen Geplaatst: 10 oktober 2022 Ik heb een Samsung UE50TU7000W op mijn afstandbediening zit geen 'menu'toets. Hoe open ik nu de instellingen? Om het automatisch uitzetten uit te schakelen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.