Ga naar inhoud

tv schakelt automatisch uit


johannes dankers

Aanbevolen berichten

hallo forum. heb een vraag. ik ben nu 2 weken in het bezit van de samsung ue48h6240. gaat alles prima. alleen hij schakelt na ongeveer een uur of 6 automatisch uit. dan krijg ik linksonder in beeld een melding hoe lang hij nog aan blijft of ik moet ok drukken. heb zoiets niet ingesteld weet ik zeker, maar kan in het menu ook niet vinden wat betreft dat brobleem. kan iemand mij hiermee helpen. ik dank u.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Johannes,

Vaak wordt dit veroorzaakt door de Eco stand op een televisie. Wanneer de tv lang aanstaat schakelt deze zichzelf uit om energie te besparen.

U kunt dit als volgt controleren:
1. Druk op de ?Menu? op uw afstandsbediening.
2. Navigeer naar ?Systeem? en open de ?Eco oplossingen?.

Daar kunt u dit als het goed is uitzetten.

Met vriendelijke groet,
Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • 4 maanden later...
  • 10 maanden later...
Mijn Samsung TV schakelt af en toe automatisch uit. Ook als ik Netflix of Videoland wil kijken doet ie dat niet en schakelt na zo'n 10 seconde automatisch uit een gaat ook weer automatisch aan. Na meestal een keer of 3/4 lukt het wel!! Wat is hiervan de oorzaak en hoe kan ik het oplossen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...
  • 6 maanden later...
  • 1 maand later...
Hallo allemaal,
Ben nu express lid geworden, heb ook een samsung smart tv, die schakelt elke dag uit om 00.20 uur in de nacht! De energiestand staat op 8 uur! Maar of de tv nu ingeschakeld wordt om ,22.00 uur of 20.30 uur, de tijd van automatisch uitschakelen blijft 00.20 uur! En nota bene op OK drukken helpt niet eens!! Al twee weken nu tot in de nacht aan het kijken en dit blijft! Wie o wie heeft een oplossing! Bij voorbaat dank Robert
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...
De nieuwere generatie tv's hebben meestal geen harde uit-knop meer. Wanneer hij in stand-by staat wordt de hoofdvoeding helemaal uitgezet. Alleen de infrarood signalen voor de afstandsbediening (om de tv weer aan te zetten) blijven geactiveerd. Dit verbruikt bijna geen stroom, omdat er een kleine voeding voor wordt gebruikt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...
  • 2 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...