Luc Geplaatst: 12 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2015 Hallo Weten jullie misschien welke schroeven ik nodig heb om de voet van de philips 42pfl8404 vast te zetten? Groetjes Luc Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 13 april 2015 Delen Geplaatst: 13 april 2015 Hi Luc, Als het goed is zitten die schroeven gewoon in de doos en zijn ze dus bij de voet meegeleverd.. Ontbreken ze bij jou? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Luc Geplaatst: 13 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2015 De tv hangt al enkele jaren aan de muur. Ik heb wel de losse voet nog, maar kan de schroeven nergens vinden..... Groetjes Luc Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 14 april 2015 Delen Geplaatst: 14 april 2015 Goedemorgen Luc, Ik heb wat dingen opgezocht, maar kan zo niet direct iets vinden over de juiste schroefjes. Denk dat je het best even contact op kunt nemen met Philips zelf. Misschien zijn ze welwillend en sturen ze je de juiste schroeven wel op http://www.support.philips.com/support/contact/contact_page.jsp?userLanguage=nl&userCountry=nl Groetjes, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.