rudi goussey Geplaatst: 19 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2015 Op deze tv wil ik mails via webbrowser en Hotmail mails kunnen opmaken met een toetsenbord (ipv virtueel toetsenbord op scherm). Ik heb het bluetooth toetsenbord (IT Works)weten te koppelen met de TV, maar de aanslagen komen niet op het scherm. Kan dit verholpen? Zoniet is een wireless keyboard met USB key hier wel een oplossing? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 20 april 2015 Delen Geplaatst: 20 april 2015 Goedemorgen Rudi, Helaas zijn er vaak problemen met draadloze keyboards. Al wordt aangegeven dat de tv compatibel is met elke draadloze keyboard, in de praktijk werkt het vaak niet of maar half. Er zijn een aantal toetsenborden die (speciaal) voor Samsung televisies zijn gemaakt. Deze zouden dan ook zonder problemen moeten werken. - Logitech K290 - Logitech K400 - Logitech TK820 - Trust Sento Smart TV keyboard Ik raad aan om een van deze te proberen! Succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rudi goussey Geplaatst: 20 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2015 Dag beheerder, Dank voor dit spoedige antwoord. Ik heb een Logitech K400 besteld en verwacht deze tegen einde van de week. Ik meld u nog het resultaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Goedemorgen Rudi, Geen dank! Ik hoop dat deze keyboard zonder problemen werkt. Laat maar weten inderdaad, ben wel benieuwd Groetjes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rudi goussey Geplaatst: 22 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2015 Ondertussen het Logitech K400 keyboard in mijn bezit en geïnstalleerd. Werkt perfect! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 23 april 2015 Delen Geplaatst: 23 april 2015 Kijk, dat is mooi om te horen! Veel plezier ervan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.