Simon Geplaatst: 19 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2015 Mijn tv (UE 46ES5500) is niet zichtbaar in Samsung Link op mijn laptop. Hij staat niet tussen de geregistreerde apparaten. Ik heb Samsung Link ook op de tv staan en die ziet mijn laptop wel. Hoe krijg ik het voor elkaar dat Samsung Link op de laptop mijn tv ziet. Het heeft wel gewerkt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 20 april 2015 Delen Geplaatst: 20 april 2015 Goedemorgen SImon, In het verleden heeft het wel gewerkt geef je aan. Zijn er sindsdien aanpassingen gedaan aan de instellingen? Of bepaalde updates misschien die blijkbaar invloed hebben gehad op de zichtbaarheid met Samsung Link? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Geplaatst: 20 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2015 niet dat ik weet. Niets bijzonders mee gebeurd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Hmm, als er niks verandert is vind ik het zeer vreemd dat het opeens niet meer werkt. Je zou de volgende dingen kunnen proberen: - Samsung Link verwijderen van de laptop, opnieuw installeren en nogmaals proberen. - Firmware upgrade van de TV doen via http://www.samsung.com/nl/support/model/UE46ES5500WXXN Verder zou ik het zo even niet weten. Dan kun je misschien het best even bellen/mailen met de Samsung klantenservice... Succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.