Christian Geplaatst: 9 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 9 mei 2015 Hallo allemaal, Al hoewel de nieuwe WebOS niet bij iedereen in de smaak valt, heb ik toch een LG televisie op het oog. Mijn vraag aan jullie is alleen: Wat zijn de verschillen tussen de verschillende versies? Zo heb je bijvoorbeeld de LG 42LB650V en de LG 42LB630V, maar behalve een verschil in de voet kon ik meer verschillen niet ontdekken. Alvast bedankt, Arie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 11 mei 2015 Delen Geplaatst: 11 mei 2015 Goedemorgen, Vaak zijn er weinig verschillen te vinden tussen dat soort vergelijkbare modellen. In dit geval zit het grootste verschil (naast de voet) in het feit dat de LG 42LB630V geen 3D-beelden ondersteunt, terwijl de LG 42LB650V dit wel doet. Verder zijn in het inderdaad modellen die nagenoeg hetzelfde zijn! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.