LGTVFORUM Geplaatst: 13 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2015 ik heb een LG 55LB580V gekocht. Deze televisie schakelt echter na een paar uur automatisch uit. Ik kan in de handleiding niet vinden waar dit aan ligt. Kunt U mij helpen? Peter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 14 mei 2015 Delen Geplaatst: 14 mei 2015 Beste Peter, Waarschijnlijk staat ergens in de instellingen een ECO-modus ingeschakeld. Hierdoor schakelt hij zichzelf uit om energie te besparen. Dit gebeurt wanneer er te lang geen activiteit is geweest (een soort beveiliging voor wanneer mensen per ongeluk de TV aan laten staan). Waarschijnlijk vindt u dit wel als u alle instellingen doorloopt. Het is een instelling die te maken heeft met energy saving en ik denk dat u daar kunt aangeven na hoe lang de TV automatisch moet uitschakelen. Als het goed is kunt u dit ook helemaal uitzetten. Succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Guus Geplaatst: 29 december 2015 Delen Geplaatst: 29 december 2015 Bij de "settings" vind je de keuzeknop "tijd" . Daaronder staat de keuze " automatisch standby" . Door op OK te drukken kun je kiezen tussen een bepaalde tijd en "uit" . Je het dus uitzetten. Succes! Guus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roos gijzen Geplaatst: 22 oktober 2018 Delen Geplaatst: 22 oktober 2018 mijn schoonmoeder heeft hier ook last van. En ik heb al gekeken bij instellingen maar uitzetten gaat niet.En zij is aardig op leeftijd (96) en begrijpt dit allemaal niet.Ik zelf heeft dit nog nooit mee gemaakt dus voor mij geen LG. Roos. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Henk Geplaatst: 3 april 2019 Delen Geplaatst: 3 april 2019 Als U in het instellingen menu naar Algemeen gaat en dan naar Energiebesparend modus en dan ok en naar automatisch uitschakelen dan ok en kunt U kiezen uit: uit-2uur-4uur-6uur-8uur. Als niet wilt uitschakelen kies dan UIT Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evancha Geplaatst: 31 januari 2020 Delen Geplaatst: 31 januari 2020 Bij een 49UM7100PLB hier ongeveer hetzelfde probleem. De TV is zo ingesteld dat hij een webpagina laat zien. De TV gaat automatisch uit rond 07:15. Instellingen: Slaaptimer: UIT Energiebesparing: UIT Automatisch uitschakelen: UIT Eco modus voor HDD: UIT Schermbeveiliging: UIT Automatisch inschakelen: AAN (maar dat zou niet moeten hoeven. Ook als je deze instelling niet set, gaat de TV uit na of om een bepaalde tijd). LG vroeg me foto's te sturen van de (bovenstaande) instellingen. Momenteel nog geen antwoord. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lenie Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 Wij net zo. Alles uitgezet wat maar we ook doen, na 5 uur krijgen we de melding dat de tv na 5 minuten gaat uitvallen. Zó vervelend! Nooit meer een LG! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laiko65! Geplaatst: 28 januari 2022 Delen Geplaatst: 28 januari 2022 Hier idem: Terwijl alles op "uit" staat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hoi Geplaatst: 1 februari 2022 Delen Geplaatst: 1 februari 2022 Bij onze tv te vinden hij oled care/zelfzorg apparaat/energiebesparing/ automatisch uitschakelen. Hier heb je de opties uit en de tijdkeuzes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aag Geplaatst: 17 februari 2022 Delen Geplaatst: 17 februari 2022 Wat we ook doen. Hij blijft uitschakelen. Bagger. Nooit meer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.