Ga naar inhoud

LE 32A 330


J.Ehlen

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen reageert mijn tv niet meer op de AB (samsung, maar ook logitech).
Ik zie wel het rode lampje knipperen maar verder weigert de tv zijn dienst.
Ik kan hem wel aanzetten, maar kan verder niets.
Is er een methode om e.e.a. weer aan de praat te pkrijgen of moet ik er mee leren leven?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag!

Gebruikt u een digitale decoder om digitale televisie te ontvangen? Heeft u dan een andere afstandbediening die benodigd is om dit kastje te bedienen? Het kan namelijk zijn dat de afstandbediening op een verkeerde functie staat ingesteld waardoor de TV nu niet reageert. Door op het knopje TV te drukken moet hij weer gaan werken.

Heb het zelf namelijk ook wel eens, dan staat de AB op de PVR functie ipv op TV functie, zodoende reageert de televisie dus niet.

Wat ook nog wel eens kan werken is alle stekkers eruit halen en daarna opnieuw aan te sluiten (dus echt alle kabels, ook SCART etc.). Een echte verklaring hiervoor is er niet, maar vaak reageert de televisie daarna wel weer!

Succes!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik alle kabels ( antennekabel, digitale hdmi kabel uit de tv haal, doet hij precies hetzelfde,wel lampje knipperen maar verder niets. Ik kan ook niet in het menu van de tv komen, want de tv geeft de signalen niet door.
Ook heb ik de spanning er al een nacht uitgezet. Geen resultaat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een aantal dagen op de tv met de aan/uit knop gespeeld te hebben hoorde ik opeens een sissend/knetterend geluid uit het toestel komen en wat schetst mijn verbazing: hij doet het weer. Voor hoe lang weet ik niet, maar alles doet het weer zoals vanouds.
Im ieder geval bedankt voor het meedenken.

John
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...