C. Dekkers Geplaatst: 15 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2015 Is het bij de lg42la7408 mogelijk om de hoofdtelefoon uitgang te gebruiken zonder dat de TV-speaker wordt uitgeschakeld. In het menu is deze optie niet te vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 15 juli 2015 Delen Geplaatst: 15 juli 2015 Goedemiddag! Ik wist zelf niet precies hoe dit zat, maar ik heb even contact opgenomen met de klantenservice van LG. Helaas kreeg ik te horen dat het niet mogelijk is om de hoofdtelefoon aan te sluiten zonder dat de TV speaker wordt uitgeschakeld... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
C. Dekkers Geplaatst: 19 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2015 Beste Marvin, Bedankt voor de snelle reactie. Ik was er al bang voor, omdat ik in het menu hierover niets kon vinden, maar ik hoopte dat iemand misschien een truc weet om het alsnog voor elkaar te krijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.