Ga naar inhoud

Tv laat hd recorder crashen


Paul Geurts

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een nieuwe tv gekocht (UE40J6200). Deze heb ik aangesloten op mijn HD recorder (Samsung SMT-C7140) welke ik van ziggo heb. Nu gebeurt er het volgende: Als ik de hd recorder aan heb staan en ik zet dan de tv aan, dan crasht de HD recorder. Reageert helemaal nergens meer op. Enige optie is stekker eruit en weer erin. Ik dacht dat het aan de recorder lag dus die heb ik een nieuwe van Ziggo. Maar het gebeurt nog steeds! Ik heb al van alles uitgesloten, anynet+ ligt het niet aan. De gebruikte HDMI poort ligt het niet aan. Alle software is up to date maar toch blijft het crashen. Iemand enig idee wat ik nog kan doen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Paul!

Vervelend! Je hebt al een hoop geprobeerd.. ik zou zo 1,2,3 ook niet de juiste oplossing kunnen verzinnen. Misschien eens de TV helemaal resetten naar fabrieksinstellingen?

Anders zou ik gewoon contact opnemen met Samsung! Beide apparaten zijn van Samsung dus deze horen gewoon normaal samen te functioneren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...