Bert Geplaatst: 25 augustus 2015 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2015 In mijn nieuwe twee maanden oude UHD curve tv zit een barst. Mijn vraag is het duur om het scherm te vervangen . En doet het dan nog gewoon. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 26 augustus 2015 Delen Geplaatst: 26 augustus 2015 Goedemorgen Bert, Het hele scherm zal inderdaad vervangen moeten worden, dit is vaak een duur geintje! Ik weet natuurlijk de oorzaak niet van de barst, maar aangezien de TV pas 2 maanden oud is raad ik aan even de garantievoorwaarden door te nemen of contact op te nemen met de TV fabrikant om te zien of het vergoed wordt. Zo niet, dat valt het misschien onder de dekking van uw inboedelverzekering! Succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bert Geplaatst: 26 augustus 2015 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2015 Dank je Marvin, ik heb het net geregeld ik mag gewoon een nieuw tv uitzoeken. En de oude tv houden , dus als je toevallig iemand weet die het scherm kan repareren en weet hoe duur dat ongeveer is hoor ik het graag. Vriendelijke groet Bert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 28 augustus 2015 Delen Geplaatst: 28 augustus 2015 Kijk mooi dat het zo snel is opgelost! Wat betreft de reparatie van het scherm denk ik dat u het best naar een electronica-zaakje / televisiezaak in de buurt kunt gaan. Als zij de mogelijkheid hebben om uw scherm te repareren zal dit goedkoper zijn dan wanneer u dit door bijvoorbeeld Samsung zelf laat doen. Een prijs kan ik zo echt niet zeggen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mallory Geplaatst: 4 april 2016 Delen Geplaatst: 4 april 2016 Bert, zou jij kunnen/willen reageren en misschien met ons in contact willen komen. Wij hebben onze UHD curved van Samsung nog geen maand en ook wij hebben een barst. Maar bij ons doen ze iets moeilijker over garantie of eventueel reparatie. Mvg mallory Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kadarawi31 Geplaatst: 28 mei 2018 Delen Geplaatst: 28 mei 2018 Mijn tv is kapot de beeldscherm is stuk en ik wil hem prepareren Ik won in maastricht .heb jullie in de buurt filiaal? Kunt u mijn informeren aub de tv is pas 4 oud en beeldscherm staat niet bij de garantie en ik ga via de verziekring regelen .maar eerst ik wil weten hoe en wat kan ik doen ik wil .graag informatie aub Of bel mij 0684338664 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 28 mei 2018 Delen Geplaatst: 28 mei 2018 Wij zijn een vergelijkingswebsite en repareren dus zelf geen TV's. Helaas kan ik je niet verder helpen voor een scherm reparatie. Je kunt het best contact opnemen met een lokale winkel / electronica-zaak bij jou in de buurt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.