Ga naar inhoud

Scherm barst in


Bert

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Bert,

Het hele scherm zal inderdaad vervangen moeten worden, dit is vaak een duur geintje!

Ik weet natuurlijk de oorzaak niet van de barst, maar aangezien de TV pas 2 maanden oud is raad ik aan even de garantievoorwaarden door te nemen of contact op te nemen met de TV fabrikant om te zien of het vergoed wordt.

Zo niet, dat valt het misschien onder de dekking van uw inboedelverzekering!

Succes!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk mooi dat het zo snel is opgelost!

Wat betreft de reparatie van het scherm denk ik dat u het best naar een electronica-zaakje / televisiezaak in de buurt kunt gaan. Als zij de mogelijkheid hebben om uw scherm te repareren zal dit goedkoper zijn dan wanneer u dit door bijvoorbeeld Samsung zelf laat doen. Een prijs kan ik zo echt niet zeggen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...
  • 2 jaren later...
Mijn tv is kapot de beeldscherm is stuk en ik wil hem prepareren
Ik won in maastricht .heb jullie in de buurt filiaal? Kunt u mijn informeren aub de tv is pas 4 oud en beeldscherm staat niet bij de garantie en ik ga via de verziekring regelen .maar eerst ik wil weten hoe en wat kan ik doen ik wil .graag informatie aub
Of bel mij 0684338664
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...