P53ayM58y Geplaatst: 26 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2015 Ik ben al dagen bezig om inhoud van mijn Win7 pc op mijn 55" Samsung tv te kunnen bekijken. Samsung link lukt niet, All Share lukt niet, Samsung PC Share Manager lukt niet en zo nog een paar meer. Wie kan mij vertellen hoe en waarmee ik dat moet doen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 28 september 2015 Delen Geplaatst: 28 september 2015 Welk type Samsung TV heeft u? Wel vervelend dat al deze mogelijkheden om een PC met de TV te linken niet werken. Mocht dit allemaal nog steeds niet werken is het een mogelijkheid om via een HDMI kabel de bestanden op de televisie te bekijken. Uiteraard is dit natuurlijk de vraag of dit praktisch is als de PC in een andere kamer staat... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.