Tristan Geplaatst: 16 oktober 2015 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2015 Weet iemand hoe ik het menu van de interne mediaspeler bij een UE48JU6000 verander? Als ik nu een externe schijf koppel zie ik tegels (plaatjes) van alle films, terwijl ik ze liever onder elkaar heb als tekst (zoals 'lijst' in de windows verkenner zeg maar). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 19 oktober 2015 Delen Geplaatst: 19 oktober 2015 Goedemorgen Tristan, Ik heb even voor je gekeken of dit mogelijk is en hoe dit dan gedaan moet worden. Kan er helaas helemaal niks over vinden. Dus ik vraag me af of je deze instellingen kunt veranderen ... Als ik jou was zou ik even contact opnemen bij de klantenservice van Samsung zelf. Die kunnen hier denk ik een duidelijk antwoord over geven! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tristan Geplaatst: 19 oktober 2015 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2015 Dank voor de moeite! Ik heb overal gezocht. Zal inderdaad even contact opnemen met de klantenservice. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 19 oktober 2015 Delen Geplaatst: 19 oktober 2015 Geen dank! Mocht je een antwoord hebben van de Samsung klantenservice hoor ik natuurlijk graag de uitkomst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tristan Geplaatst: 13 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2015 Even een update: ik de TV op laten halen door iBood en men heeft mijn geld teruggestort. Het was een Italiaanse versie en dat gaf teveel problemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 13 november 2015 Delen Geplaatst: 13 november 2015 Bedankt voor de update! Buitenlandse modellen geven inderdaad wel eens problemen. Ook met het ontvangen van digitale televisie bijvoorbeeld... Voordeel is wel dat deze modellen vaak wat goedkoper zijn. Inmiddels al een andere televisie op het oog? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tristan Geplaatst: 13 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2015 Ik heb nog geen tijd genomen me erin te verdiepen. Voorlopig de oude maar weer teruggezet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 13 november 2015 Delen Geplaatst: 13 november 2015 Prima! Mocht je de tijd hebben om jezelf erin te gaan verdiepen en je hebt vragen of wilt advies hebben kun je het mij altijd vragen via dit forum. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.