Tretyakov Geplaatst: 25 oktober 2015 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2015 Ik koop een prachtige Samsung smart-tv om via de app mijn Vimeo video's te kunnen zien. Sinds een half jaar doet ie het niet meer en de hele app is verdwenen. Via Samsung support probeer ik een vraag te stellen maar na het invullen van allemaal gegevens wordt na de knop 'versturen' het vakje lichtgrijs en niets gebeurt er meer. Nooit meer Samsung! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 26 oktober 2015 Delen Geplaatst: 26 oktober 2015 Goedemorgen! Vervelend dat het niet lukt om contact op te nemen met de klantenservice van Samsung. Misschien lukt het wel door telefonisch contact op te nemen. Dit is het nummer van de Samsung klantenservice: - 0900-7267864 Succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.