Ga naar inhoud

LE32T51B Geeft 1sec beeld daarna zwart


Rob

Aanbevolen berichten

Beste, Ik heb een samsung LE32T51B tv en bij het opstarten geeft hij 1 sec. beeld en daarna valt de backlight uit. nu heb ik op de inverter plaat al 1 trafo vervangen maar nog geen resultaat. wat kan het zijn? ook heb ik de condensatoren nagekeken of deze bol zijn en dat is niet het geval. Help mvg Rob
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Rob,

Het eerste waar ik aan zat te denken was inderdaad een (of meerdere) kapotte condensatoren. Maar dat is dus niet het geval.

Het zou kunnen zijn dat de aansturing van de backlight kapot is. Dit kun je controleren door met een zaklamp op het scherm te schijnen. Als je dan wel beeld ziet is dit een teken dat de backlight niet meer goed functioneert.

Het zou ook zelfs kunnen zijn dat het hele paneel defect is. In dat geval zou ik contact opnemen met de klantenservice van Samsung (of langs de winkel gaan waar u deze TV heeft gekocht)

Succes!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...