henk lanting Geplaatst: 6 december 2015 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2015 ik heb dit toestel de ue 32 f 5000 ik wil digitaal ontvangst op de kabel instellen.ziggo bv netwerkid. is 3667 frequentie in 554.00 symboolfrequentie in 6900 de juiste zoek ik voor mn toestel in almere bvd henk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 7 december 2015 Delen Geplaatst: 7 december 2015 Goedemorgen Henk, Op welke manier wilt u digitale tv ontvangen? Gebruikt u hiervoor een mediabox of een CI+ module? Als het een CI+ module betreft, welk merk + type is dit dan? Aan de hand hiervan kan ik u meer vertellen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
henk lanting Geplaatst: 7 december 2015 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2015 nee gewoon via de kabel ! ziggo geeft digitaal door via de kabel ,maar dan moet het toestel gecertificeerd zijn ,en dat wilde ik controleren ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 7 december 2015 Delen Geplaatst: 7 december 2015 Ah op die manier! De UE32F5000 is volgens Ziggo geschikt voor hun digitale televisie. Het zou dan ook zonder problemen en extra instellingen moeten werken. Wanneer u zonder mediabox of CI+ module Ziggo wilt ontvangen kunt u de volgende gegevens aanhouden. Frequentie: 47400, 474000 of 474 Netwerk-ID: 4444 of 04444 Modulatie: 64-QAM Symboolsnelheid: 6875 OF Frequentie: 16400, 164000 of 164 Netwerk-ID: 4444 of 04444 Modulatie: 64-QAM Symboolsnelheid: 6900 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
henk lanting Geplaatst: 7 december 2015 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2015 goedemorgen dank voor je reactie ,ik heb het gevonden deze tv is gecertificeerd bij ziggo ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
henk lanting Geplaatst: 7 december 2015 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2015 fantastisch dit ga ik proberen dankjewel ! groet Henk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 16 december 2015 Delen Geplaatst: 16 december 2015 En is het gelukt Henk? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
henk lanting Geplaatst: 17 december 2015 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2015 hoi Marvin Nee helaas niet gelukt ! alles geprobeerd maar helaas niet gelukt ! groet Henk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 18 december 2015 Delen Geplaatst: 18 december 2015 Vervelend! Misschien even contact opnemen met de klantenservice van Ziggo? Denk dat zij je wel verder kunnen helpen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.