Ga naar inhoud

netflix smart tv


ninabartelink

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Nina,

Welk model heb je? Het komt helaas bij Philips televisies vaker voor dat de Netflix app niet goed functioneert. Misschien kun je de software van de televisie updaten om te kijken of dit helpt. Verder is er nog geen eenduidige oplossing te vinden.

Het verwijderen en daarna opnieuw installeren van de Netflix app wil ook nog wel eens resultaat hebben!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...