ninabartelink Geplaatst: 14 december 2015 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2015 Ik heb thuis een philips tv staan, met smart tv. Alleen wil ik de app netflix openen op de smart tv. Maar elke keer als ik erop druk gaat het scherm vast staan en opent het niet. Iemand tips ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 16 december 2015 Delen Geplaatst: 16 december 2015 Goedemorgen Nina, Welk model heb je? Het komt helaas bij Philips televisies vaker voor dat de Netflix app niet goed functioneert. Misschien kun je de software van de televisie updaten om te kijken of dit helpt. Verder is er nog geen eenduidige oplossing te vinden. Het verwijderen en daarna opnieuw installeren van de Netflix app wil ook nog wel eens resultaat hebben! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.