Danny Geplaatst: 27 december 2015 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2015 Ik kan de fox sports app niet op mijn smart tv vinden. Volgens de site van fox moet het kunnen vanaf tv s uit 2012 en de mijne komt volgens mij uit 2012 maar kan in store niet de app vinden, Deze tv heb ik Samsung UE46ES6530 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 28 december 2015 Delen Geplaatst: 28 december 2015 De Fox Sports app is inderdaad beschikbaar voor Samsung TV's vanaf 2012. Jouw toestel zou dus geschikt moeten zijn.. Vreemd dat je hem niet kunt vinden in de App store. Zoek je op Fox Sports GO? Misschien kan een update van de software van de TV helpen en is de app daarna wel te vinden. Als dat niet helpt kun je denk ik het best even contact opnemen met de klantenservice van Samsung. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.