Ga naar inhoud

Plots gratis televisiezenders


MartijnB

Aanbevolen berichten

Hallo,
Ik ben nieuw hier en heb (waarschijnlijk) eenmalige een vraag.
Sinds jaar en dag kijken wij alleen de free to air zenders, inmiddels alweer jaren via digitale buitenantenne. Vandaag kwam ik per toeval erachter dat we plots 31 televisiezenders hebben en ook digitale radio ontvangen. Ik heb geen decoder in huis, ook geen kaartje in de tv. Pas geleden is bij mij een installatiepakket van KPN afgeleverd voor de buren, zij hebben deze 2 pakketten bij mij afgehaald. Kan het zijn dat ik nu via de buren gedecodeerde signalen opvang?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Martijn,

Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat je dit via het signaal van de buren ontvangt. Maar goed, misschien dat er toch ergens iets wordt opgepikt. Misschien goed om dit even aan te kaarten bij de buren en te bellen met KPN.

Zij kunnen denk ik beter aangeven of dit nu wel of niet mogelijk is
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Vraagje, sinds vorige week zijn mijn ouders overgestapt op een smart tv.
Dmv een insteekkaart van digitenne kunnen ze nu met 1 afstandsbediening af ipv 2.

Enige wat ik nog niet voor elkaar krijg is om de gratis Duitse zenders ook op te pakken. Deze waren voorheen wel beschikbaar via de digitenne decoder maar bij mij nog niet met de ingebouwde decoder van de tv.

Iemand een oplossing?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...