henk Geplaatst: 7 januari 2016 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2016 Wie weet of je een monitor kunt aansluiten op een decoder. Het gast om de humax irhd 5000c en de medion akoya p 55433 allebij hebben ze een hdmi aansluiting. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 8 januari 2016 Delen Geplaatst: 8 januari 2016 Goedemorgen Henk, Dit zou gewoon moeten werken. Beide beschikken namelijk over een HDMI aansluiting. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
henk Geplaatst: 8 januari 2016 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2016 Bedankt voor je reactie, er is mij verteld dat er problemen met het geluid kan zijn. Hoe denk jij hier over? Ik moet het eerst zeker weten omdat ik de monitor na aanschaf niet zomaar terug kan doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 8 januari 2016 Delen Geplaatst: 8 januari 2016 Als zowel de decoder als de monitor HDCP ondersteunen zou er geen probleem moeten ontstaan met het geluid. Mocht dit echter wel het geval zijn dan hebben de meeste decoders wel een externe uitgang om boxen of een geluidskabel hierop aan te sluiten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.