Ga naar inhoud

LG49UF850 tv geluid


Danny

Aanbevolen berichten

Hi,
Bij mijn nieuwe lg tv verschilt het geluid , Op verschillende kanalen moet ik het geluid vol uit zetten en dan is het als nog minimaal , Heb al in de instellingen alles geprobeerd te veranderen maar kom er niet uit. Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? Alvast bedankt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Danny,

Bij welke zenders is het verschil groot? Vaak ligt dit aan de zender zelf en niet aan de televisie. Zo ervaren mensen regelmatig verschil tussen de publieke omroepen en de commerciële zenders. Maar ook verschil tussen HD en niet-HD zenders.

Helaas kun je daar dmv TV settings niets aan veranderen. Je kunt dan nog even contact opnemen met de digitale aanbieder om te kijken of zij mogelijk een oplossing kunnen aandragen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar dus een verschil tussen commerciële zenders en publieke zenders. Ik geloof niet dat dit een probleem is van de TV zelf. Ben je toevallig overgestapt naar een andere digitale provider?

Misschien even contact opnemen met de aanbieder van de digitale TV. Kijken of zij hier meer ervaring mee hebben. En check even of je wel van alle zenders de HD zender ontvangt.

Bij mij thuis heb ik staan de SD zenders bijvoorbeeld op kanaal 1, 2 en 3.. maar voor HD moet ik naar 401, 402, 403. Weet niet hoe dit bij jou zit. (Ik heb Caiway)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...