Ga naar inhoud

Voeding


Cor

Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem.
Het standby lampje op mijn tv blijft knipperen en ik krijg geen toegang met mijn afstandsbediening.
Indien ik de tv aansluit op een ander stopcontact werkt alles zoals het hoort.
Sluit ik een andere tv aan op het originele stopcontact dan werkt deze ook.
Welke oorzaak kan dit hebben en hoe verhelp ik dit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Cor,

Verwarrend dat de TV wel op een ander stopcontact werkt. Dit lijkt erop te wijzen dat er niks mis is met de TV zelf of de afstandbediening. Dat er een andere televisie wel functioneert op het 'foute' stopcontact wijst er dan weer op dat er niks mis is met het stopcontact...

Staan beide stopcontacten in verbinding met dezelfde groep in de meterkast of zijn deze op aparte groepen aangesloten?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Marvin,

Dank je voor je reactie.
De stopcontacten staan in verschillende groepen.
Iemand heeft mij inmiddels verteld dat dit een meer voorkomend probleem is bij Philips tv's.
Zodra de voeding iets afwijkt van de 220 V kan dit problemen optreden.
Feit blijft wel dat ik aan de tv niets kan veranderen. Mijn overweging is om een electricien naar de groepenkast te laten kijken. Als dit werkelijk het probleem is vindt ik het wel een heel groot manco van Philips. Ik zou graag respons krijgen van mensen die iets soortgelijks hebben ervaren. Of wellicht heb jij nog iets slims in petto?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...