Fred Geplaatst: 10 februari 2016 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2016 Hoi techneuten, Ik heb een SONY KDL40S2000. Als ik de tv aanzet heb ik ongeveer 5 minuten beeld. Daarna schakelt hij uit, ik kan hem dan weer aanzetten en dan begint de cyclus van 5 minuten opnieuw. Ik heb ook op de voeding gemeten en je ziet dat ook de voedingsprint geen spanningen meer afgeeft. Het relais dat op de voedingsprint zit hoor en voel je ook schakelen. Aan de voorzijde knippert een rode led telkens 4 keer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 15 februari 2016 Delen Geplaatst: 15 februari 2016 Hoi Fred! Als je de elektronische printplaten controleert, zitten daar dan misschien (een of meerdere) losse soldeercontacten op? Misschien goed om alle printplaten even langs te lopen en eventueel wat losse elco's weer vast te solderen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.