Ga naar inhoud

Firmware 1440 en vedwenen functionalitei


John

Aanbevolen berichten

Sinda enkele weken heb ik firmware 1440 op mijn UE55JS8000. Ik gebruik een Humax 5200c als tuner en PVR. Wanneer ik op de 'menu/123' knop druk, dan krijg ik een menu aan de bovenzijde van het scherm. Voorheet stond daar 'Gids' en 'PVR' bij. Daarmee kon ik de Humax gids en de lijst met opgenomen programma's benaderen die op de Humax staan. Sinds firmware versie 1440 zijn die twee opties weg. Vervolgens heb ik Samsung gebeld - zij hebben ingelogd op mijn TV en zij kunnen niets voor mij betekenen. Ik moet er maar mee leren leven, zo luidt de conclusie. Ik vind dat voor die prijs niet ongevraagd en onaangekondigs functionaliteit verwijderd mag worden. (was een heel interessante en principiële discussie met de supportdesk medewerker overigens waarbij ik uiteraard met lege handen eindigde). Wie herkent dit en wie weet wat ik hier mee aan moet danwel aan kan doen? Input is zeer welkom!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi - Nee terug is niet mogelijk. En de Samsung medewerker vond dat dit er allemaal maar bij hoorde. Ik moet dus wachten op een volgende firmware en hopen dat dit gefixed is. Ik ben alleen bang dat dit niet als een probleem wordt gezien. Ik vind er ook nergens iets over terug op internet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...