Ga naar inhoud

Geen internetverbinding


Paul

Aanbevolen berichten

Hallo, sinds afgelopen week kan ik geen verbinding meer maken met internet op mijn TV. Als ik probeer te verbinden via WIFI or kabel, krijg ik de melding: "Verbonden met lokaal netwerk, maar geen internet verbinding. COntroleer de DNS-instellingen in IP-instellingen, of neem contact op met uw internetprovider voor toegang tot internet."

Instellingen die ik op het moment heb:
IP-adres: 192.168.020
Subnetmasker: 255.255.255.0
Gateway: 192.1.168.01
DNS-server: 8.8.8.8

DNS-server al veel geprobeerd, niks werkt.

Zodra ik van mijn mobiel een hotspot maakt, maakt hij meteen verbinding.

Ik kan mij herinneren dat ik ook een aantal poorten open zag staan, die nu verdwenen zijn.

Net met live samsung support gesproken, maar hebben mij ook niet kunnen helpen. Provider snapt er ook niks van, en weet ook niet wat het is.

SAMSUNG UE55JU6650

Kan iemand mij helpen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...