Paul Geplaatst: 4 maart 2016 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2016 Hallo, sinds afgelopen week kan ik geen verbinding meer maken met internet op mijn TV. Als ik probeer te verbinden via WIFI or kabel, krijg ik de melding: "Verbonden met lokaal netwerk, maar geen internet verbinding. COntroleer de DNS-instellingen in IP-instellingen, of neem contact op met uw internetprovider voor toegang tot internet." Instellingen die ik op het moment heb: IP-adres: 192.168.020 Subnetmasker: 255.255.255.0 Gateway: 192.1.168.01 DNS-server: 8.8.8.8 DNS-server al veel geprobeerd, niks werkt. Zodra ik van mijn mobiel een hotspot maakt, maakt hij meteen verbinding. Ik kan mij herinneren dat ik ook een aantal poorten open zag staan, die nu verdwenen zijn. Net met live samsung support gesproken, maar hebben mij ook niet kunnen helpen. Provider snapt er ook niks van, en weet ook niet wat het is. SAMSUNG UE55JU6650 Kan iemand mij helpen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 7 maart 2016 Delen Geplaatst: 7 maart 2016 Hi Paul, Is de verbinding inmiddels hersteld? Het kan zijn dat dit een storing van Samsung was.. tijd geleden was hier ook al sprake van en waren er veel mensen die opeens geen verbinding meer konden maken met hun Smart TV. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.