Martijn Geplaatst: 7 maart 2016 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2016 Ik heb een LG 49UF850V en heb 'm aangesloten op de decoder van mijn kabelmaatschappij en dus niet op de TV-tuner, maar nu zie ik via de GUIDE-functie dus geen zenders... Is dit nog aan te passen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 7 maart 2016 Delen Geplaatst: 7 maart 2016 Hoi Martijn, Welke digitale aanbieder heb je? Als eerst kun je proberen om dit te verhelpen door alle apparaten even helemaal van het stroom te halen. Dus de TV en decoder 'resetten'.. Heel simpel, maar soms heeft dit al het gewenste effect Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martijn Geplaatst: 7 maart 2016 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2016 Ik heb Caiway! Ik heb de TV net geinstalleerd, dus nu al weer van de stroom halen?? ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 7 maart 2016 Delen Geplaatst: 7 maart 2016 Ik was in de veronderstelling dat de TV al een tijdje was geinstalleerd en dit probleem plotseling is ontstaan (en het hiervoor dus wel gewoon werkte). Je kunt het wel even proberen. Heb namelijk vaker gehoord dat mensen een soortgelijk probleem hadden en na een volledige reset hier geen last meer van hadden. Ik ga even kijken of ik iets kan vinden voor je over dit probleem bij Caiway! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martijn Geplaatst: 7 maart 2016 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2016 Maar het is dus niet zo dat de guide/epg alleen maar werkt als je via de tvtuner van de tv kijkt en dus niet via de decoderbox van de kabelmaatschappij? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 9 maart 2016 Delen Geplaatst: 9 maart 2016 Ben helaas weinig nuttigs tegengekomen hierover. Maar in mijn ogen zou dit gewoon moeten werken. Ik heb zelf ook Caiway en heb de TV ook aangesloten op de box die ik van Caiway heb gekregen. Ik heb gewoon een goed werkende TV-guide Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.