R.Rademaekers Geplaatst: 17 april 2016 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2016 Heb een Nieuwe Samsung UE40J6300 Nu is mijn vraag nadat ik een favorietenlijst heb gemaakt, hoe kan ik die weer oproepen om te bekijken. Nu kan ik alleen gebruik maken van de lijst "allen" B.v.d. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 18 april 2016 Delen Geplaatst: 18 april 2016 Goedemorgen! Als het goed is zou het via de volgende manier moeten werken. - Druk tijdens het TV kijken op de OK knop van de afstandsbediening - Kies 'naar favorieten' - Nu verschijnt de melding 'favorieten zijn ingesteld' Nu zou je gewoon moeten kunnen zappen door je favorietenlijst.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R.Rademaekers Geplaatst: 19 april 2016 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2016 Bedankt Marvin voor je reactie , Maar het is toch anders. Ik heb het inmiddels gevonden. " Roep op je AB de kanalenlijst op en ga dan naar pijltje links. Dan verschijnt er welke lijsten aanwezig zijn en kun je een keuze maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 20 april 2016 Delen Geplaatst: 20 april 2016 Gelukkig toch gevonden hoe het werkt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.