Ga naar inhoud

LG 43LF590V Full Hd of niet


Dhr. B

Aanbevolen berichten

de tv (LG 43LF590V)voel doet helemaal aan mij eisen,nu twijfel ik toch een beetje.
zodra ik het product op zoek zie ik staan:

Merk: LG
Soort TV: LED TV
Beelddiagonaal: 109 cm (43 inch)
Smart tv: Ja
HD: Nee
3D: Nee

het gaat me dan vooral om HD: zodra ik naar verder specificaties ga zie ik dit staan

Resolutie 1920x1080 pixels
HD: Full HD.

is het beeld nou in HD te bekijken of niet?

ik had het zelfde met CI+module bij specicatie staat dat het bij ziggo gecertificeerd is, als ik het typte tv intyp bij ziggo. staat dit er weer niet bij?

het gaat er mij voornamelijk om dat ik met deze tv graag hd beeld wil hebben met een CI+ module.

kan dit met deze tv of moet ik een andere hebben?

ik hoor graag van jullie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

De LG 43LF590V heeft een Full-HD beeldkwaliteit, dus is dit is zeker in HD te bekijken. Vanwege een wijziging in het weergeven van de specificaties staat er bij HD in dit geval Nee. Dat is een foutje in het systeem en er wordt aan gewerkt om dit aan te passen.

Van de bij ons aangesloten webshops hebben wij doorgekregen dat dit model geschikt is voor Ziggo. Dit zou dan ook gewoon moeten werken. De lijst op de site van Ziggo zelf is (helaas) niet altijd up-to-date. Voor de zekerheid kan je nog even contact opnemen met de klantenservice van de webshop waar je de TV wilt bestellen en/of Ziggo zelf
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...