Greet van Peursem Geplaatst: 23 mei 2016 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2016 Wij hebben canal digitaal.wij hebben sinds kort een decoder x-sarius fusion met 2 koppen gekocht. We konden hier mee opnemen. Het lukt maar niet op programma's op te nemen. Wij komen maar niet in een sub menu. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 25 mei 2016 Delen Geplaatst: 25 mei 2016 Goedemorgen Greet, Wat voor TV hebben jullie (merk + typenummer)? Als ik die heb kan ik wat meer info opzoeken om te kijken of ik kan helpen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greet van Peursem Geplaatst: 25 mei 2016 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2016 Marvin, wij hebben een panasonic tv th-46pz8e, viera, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 27 mei 2016 Delen Geplaatst: 27 mei 2016 Goedemorgen! Is het inmiddels al gelukt om programma's op te nemen? Ik heb even gekeken of ik een oplossing kan vinden, maar dit is me helaas niet gelukt. De Panasonic TH-46PZ8E is wel een ouder model (uit 2008), dus misschien dat het hierdoor lastiger / niet mogelijk is om tv op te nemen. Ik denk dat je het best even contact op kunt nemen met Xsarius of Panasonic (of beiden) om de situatie voor te leggen. Zij kunnen waarschijnlijk een concreter antwoord geven! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greet van Peursem Geplaatst: 27 mei 2016 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2016 Hoi marvin, bedankt voor je reactie. Het is nog niet gelukt programma's op te nemen maar we gaan proberen weer kontakt op te nemen met de 2 die je noemt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 30 mei 2016 Delen Geplaatst: 30 mei 2016 Oke, ik hoop dat zij jullie een passende oplossing kunnen bieden Ben benieuwd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.