Ga naar inhoud

Raar defect - LCD Tv


Damien

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

Mijn probleem is als volgt,
Mijn tv is ineens in het midden erg donker, en geeft negatieve kleuren,
In eerste instantie dacht ik dat mijn lcd scherm kapot was,
maar ik begon een beetje te drukken (hehe) en kwam erachter dat als ik rechtsonder druk de tv het weer normaal doet.. Tot dat ik hem opnieuw aan doe, dan komt de vlek weer terug.

zie hier foto's: http://imgur.com/a/2bne1

Heeft iemand advies voor mij?
Zou het een losse kabel zijn; beknelde kabel, iets wat ik zelf kan oplossen? (niet echt ervaren met tv's, wel met computer's)

In ieder geval bedankt voor het lezen,
Met vriendelijke groet,
Damien

Ps: Ik heb al eerder een topic aangemaakt, alleen is deze gevuld met meer informatie, ik heb ook geen idee hoe ik de andere kan verwijderen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Damien!

Ik zal je vorige topic even verwijderen om het overzichtelijk te houden.

Je zou de TV uit elkaar kunnen halen om te kijken of alle verbindingen op de elektronische plaatjes nog intact zijn. Als een of meerdere defect / los zitten kan dit ook voor problemen zorgen. Vaak komt er wel wat soldeerwerk bij kijken als je dit wilt repareren.

Voor de rest denk ik niet dat het iets is wat zelf gerepareerd kan worden als je weinig ervaring met televisies hebt. Lijkt mij dan beter om er iemand bij te halen die dit wel heeft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...