H.Burger Geplaatst: 28 mei 2016 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2016 Ik heb een Telefunken-TV met een DVB-T antenne gekocht. Wanneer ik op digitale zenders zoek krijg ik een heleboel gecodeerde zenders van digitenne "binnen" maar geen NPO of regionaal. Wanneer ik analoog zoek krijg ik niks binnen. Antenne verticaal en goed gericht, op een hoogte van ca. 4 m. Wat doe ik fout? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 30 mei 2016 Delen Geplaatst: 30 mei 2016 Hmm, lastig. Staat de antenne gericht op de dichtstbijzijnde zendmast(en) voor DVB-T? Het is raar dat je wel de commerciele zenders ontvangt, maar geen NPO. Misschien even contact opnemen met KPN? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
H.Burger Geplaatst: 30 mei 2016 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2016 Ik ben er al achter. Ik dacht dat de antenne voeding zou krijgen uit de antenne-ingang, maar er moet een speciale voeding tussen TV en antenne. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 30 mei 2016 Delen Geplaatst: 30 mei 2016 Oke! Fijn dat je een oplossing gevonden hebt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.