Richard Geplaatst: 26 juni 2016 Auteur Delen Geplaatst: 26 juni 2016 Mijn UE48H6400AW blijft in een soort loop aan en uit gaan. RC doet het wel, maar geeft geen opdracht door. Kan dus niet resetten. Iemand tips? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Leon Kerstens Geplaatst: 26 juni 2016 Delen Geplaatst: 26 juni 2016 Ik heb een UE48H6670 en sinds deze ochtend heb ik exact hetzelfde probleem. Toeval? hij lijkt te blijven hangen op de smart hub iconen en gaat dan uit en vervolgens weer aan. Beeld en geluid zijn gewoon goed maar kan niks doen met de afstandbediening Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joris Geplaatst: 26 juni 2016 Delen Geplaatst: 26 juni 2016 Ik heb in totaal 3 Samsung toestellen in huis. 2 ervan, beide UE40H6700SL, vertonen de problemen die hier beschreven worden. Televisie start, je ziet dan duidelijk dat de software gaat "hangen" en televisie herstart. Mijn 3de toestel heeft hier geen last van. Deze is al wat ouder. Wie weet hoe je dit oplost? Samsung??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marco van der galien Geplaatst: 26 juni 2016 Delen Geplaatst: 26 juni 2016 hallo allemaal, Hier ook hetzelfde probleem heb een samsung ue40h6410ssxxn die steeds opnieuw opstart. Zodra ik de ethernetkabel eruit haal start de tv normaal op! Is er weer iets fout gegaan met een update? zag namelijk dat in 2014 ook zo'n soort probleem was. hopelijk wordt het snel opgelost! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Leon Kerstens Geplaatst: 26 juni 2016 Delen Geplaatst: 26 juni 2016 Zal wel iets met een update te maken hebben. De tv vanavond nog een keer geprobeerd en wat blijkt hij doet weer gewoon! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marco van der galien Geplaatst: 26 juni 2016 Delen Geplaatst: 26 juni 2016 hier werkt ook alles weer normaal Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 27 juni 2016 Delen Geplaatst: 27 juni 2016 Dit kan inderdaad met een update van Samsung te maken hebben gehad. Werkt alles nog steeds naar behoren? Mocht het probleem zich nogmaals voordoen dan kan het helpen om de firmware te updaten. De nieuwste firmware is altijd te vinden op de website van Samsung zelf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marco van der galien Geplaatst: 27 juni 2016 Delen Geplaatst: 27 juni 2016 dat ging niet want de laatste update stond al op de tv en op de site van samung stond dezelfde update die al op de tv was geinstalleerd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.