Peter Geplaatst: 23 juli 2016 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2016 Onlangs heb ik een android tv box gekocht. Aangesloten via hdmi op mijn sony kdl 37s5500. Na circa 25 minuten wordt het scherm roze. Alles kabels zijn vervangen, andere hdmi poorten geprobeerd. Echter zonder succes. Bij het aansluiten op een andere tv heb ik dit probleem niet. Hieruit geconcludeerd dat de tv box in orde is. Kan iemand mij uit de brand helpen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 27 juli 2016 Delen Geplaatst: 27 juli 2016 Hi Peter! Dit klinkt als een fout in de HDMI configuratie van de TV zelf. Wordt het beeld ook roze wanneer je een ander apparaat via HDMI aansluit op de televisie? Misschien dat het updaten van de software / firmware van de TV kan helpen. Ik zou even contact opnemen met de klantenservice van Sony om te kijken of er een firmware update beschikbaar is voor de KDL-37S5500 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.