Roger Geplaatst: 11 augustus 2016 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2016 Ik heb 2 jaar en 11 maanden geleden een televisie van Samsung UE40F7000NL gekocht bij Qplaza voor ? 1.089,00. Van het een op het andere moment gaat het beeld op zwart en een half uur later ook het geluid. Via Samsung hun huisreparateur CE repair besteld, voor een analyse. Na onderzoek blijkt dat het beeldscherm defect is. Volgens de reparateur iets dat zelden voor komt. Het beeldscherm wordt na 2 dagen vervangen, omdat ze dat niet bij zich hadden en ik moest uit coulance ? 234,00 betalen. Het bedrag zou ik volgens CE repair bij de leverancier kunnen terugvorderen, omdat zij reparaties tot 5 jaar moeten vergoeden. Helaas blijkt dat Qplaza failliet is gegaan en daar ook niets meer te halen valt. Samsung gemaild en gebeld dat ik van een product van bijna 1100 euro mag verwachten dat deze niet binnen 3 jaar stuk mag gaan en dat het moet gaan om een fabrieksfout c.q. inferieure kwaliteit van het product. Samsung beroept zich op het reparatierapport van CE repair dat zij geen fabrieksfout in hun rapport hebben staan. Fabrieksfout of niet, het betreft kwaliteitsmanco dat voor de schade heeft gezorgd. Samsung verwijst naar de curator en wil niets doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 16 augustus 2016 Delen Geplaatst: 16 augustus 2016 Goedemorgen Roger, Bedankt voor je verhaal. Spijtig dat Samsung niet wil mee werken. Normaal gesproken zou Qplaza de kosten inderdaad op zich moeten nemen, dus extra vervelend dat zij failliet zijn. Binnen 3 jaar mag je verwachten dat een TV nog niet stuk gaat, zeker wanneer je er zo'n prijs voor hebt betaald. Is het misschien een idee om rechtsbijstand in te schakelen? Succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roger Geplaatst: 18 augustus 2016 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2016 Beste Marvin, Bedankt voor je reactie. Zaken probeer ik altijd zelf op te lossen. Samsung is echter totaal niet bereid om water bij de wijn te doen, ook niet na een uitgebreid telefonisch contact. 1 ding is zeker, voor mij geen Samsung meer. Ook geen Samsung wasmachine, die net buiten de garantie defect ging. Groetjes, Roger Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Melita Geplaatst: 23 april 2021 Delen Geplaatst: 23 april 2021 Ik heb 2 jaar en 11 maanden geleden een televisie van Samsung UE40F7000NL gekocht bij Qplaza voor ? 1.089,00. Van het een op het andere moment gaat het beeld op zwart en een half uur later ook het geluid. Via Samsung hun huisreparateur CE repair besteld, voor een analyse. Na onderzoek blijkt dat het beeldscherm defect is. Volgens de reparateur iets dat zelden voor komt. Het beeldscherm wordt na 2 dagen vervangen, omdat ze dat niet bij zich hadden en ik moest uit coulance ? 234,00 betalen. Het bedrag zou ik volgens CE repair bij de leverancier kunnen terugvorderen, omdat zij reparaties tot 5 jaar moeten vergoeden. Helaas blijkt dat Qplaza failliet is gegaan en daar ook niets meer te halen valt. Samsung gemaild en gebeld dat ik van een product van bijna 1100 euro mag verwachten dat deze niet binnen 3 jaar stuk mag gaan en dat het moet gaan om een fabrieksfout c.q. inferieure kwaliteit van het product. Samsung beroept zich op het reparatierapport van CE repair dat zij geen fabrieksfout in hun rapport hebben staan. Fabrieksfout of niet, het betreft kwaliteitsmanco dat voor de schade heeft gezorgd. Samsung verwijst naar de curator en wil niets doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.