Angeliquehest Geplaatst: 16 augustus 2016 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2016 Ik heb een Salora 19LED7000 er zit ook ubs ingang op maar als ik de usb er in doe dan kan ik hem nergens op mijn tv terug vinden ook op mijn afstandbediening zit geen knop voor usb Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 16 augustus 2016 Delen Geplaatst: 16 augustus 2016 Hi Angelique, Is er ook geen instelling in het menu te vinden waar de USB getoond wordt? Of eventueel via de source / input knop waarbij de aangesloten USB stick zichtbaar wordt? Voorwaarde voor het werken van een USB op een Salora televisie is dat deze stick FAT32 geformatteerd is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Angeliquehest Geplaatst: 16 augustus 2016 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2016 Nee kan ook niks in menu vinden en heb al zo geformatteerd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 16 augustus 2016 Delen Geplaatst: 16 augustus 2016 Hmm oke. Heb je toevallig al andere USB sticks geprobeerd? Misschien dat een andere USB stick wel herkend wordt. Mocht dit niet zo zijn, dan kan het ook een defect zijn aan de USB ingang van de TV zelf. Dan is het misschien goed om even (telefonisch) contact op te nemen met Salora zelf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Angeliquehest Geplaatst: 16 augustus 2016 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2016 Nee andere usb ook niet maar ik ga proberen om contact op tenemen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 17 augustus 2016 Delen Geplaatst: 17 augustus 2016 Dan lijkt het mij inderdaad een probleem met de TV. Ben benieuwd wat Salora zelf aangeeft Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.